Monday, July 25, 2011

valuable.

Assalamualaikum.

baiklah. sebenarnya aku memang masih tiada mood untuk menaip di sini tetapi aku tertarik dengan satu blog entry yang membuatkan aku tertarik untuk update blog. entry yang bertajuk 'Harta' itu sungguh menarik perhatian.

jadi, bagi aku maksud harta ini global. ia tidak tertakluk kepada harta benda dan untuk aku, harta aku yang paling berharga adalah berbentuk manusia.

harta yang paling berharga untuk aku adalah ini.
Norfizah Binti Abu Samah.

ibu yang terlalu banyak jasanya buat aku. yang menjadi bapa di saat aku perlukan bapa. yang menjadi ibu di saat aku perlukan ibu. dan menjadi sahabat pengumpat yang paling setia. :)

harta kedua yang paling teristimewa buat aku.
Norhafiza Binti Ibrahim

wanita yang tabah. yang cekal. yang bijak mengatasi masalah. dan yang paling penting memahami siapa aku sebenarnya.

harta yang sentiasa ada bilamasa aku perlukan.
Sarah Sharina binti Daud

sentiasa ada. sentiasa ada. sentiasa ada. dan sentiasa ada.


dan harta yang hilang dan kembali.
Fiefie Mohamed Shadafie bin Omar

dahulunya rakan dan kini sahabat. yeah. dulu kau hilang sekarang kau datang balik ya. terima kasih.

ahh. jadi itu sahaja rasanya kali ini.
harta.
ya.
harta.