Saturday, May 7, 2011

momsie.

#NowPlaying Avril Lavigne - Wish You Were Here

Assalamualaikum.

*buang kahak*

aah. buang kahak. masih selsema. masih bersuara sengau. masih terbatuk-batuk macam nak mati. ya. masih. tapi tak mengapa. Allah turunkan kesakitan untuk menghapuskan dosa-dosa kecil. Alhamdulillah. oh. dan mungkin sebab aku malas nak makan ubat. ya. sebab tu je sebenarnya. baiklah. ada satu cerita ni.

haa. cerita apa?

kau jangan menyampuk macam tu saja boleh tak? terima kasih. baiklah. mula sekali. aku ingin ucapkan Alhamdulillah sebab dipertemukan semula dengan seorang sahabat lama yang sudah lost contact selama beberapa tahun dahulu. ahh. aku sungguh bertuah bertemu kau semula wahai sahabat. sahabat yang dahulunya bersusah senang bersama, berkongsi suka duka bersama. ahh. harapnya sekarang kita boleh jadi seperti dulu semula. amin.

ahh kau. berapa banyak sahabat kau nak?

hesh. sahabat aku tak ramai bukan? hanya ada beberapa orang sahaja. kau sendiri tahu bukan. ahh. abaikan semua ini. janji. aku sayang semua sahabat aku. oh. dan kawan-kawan.

aku janji.

janji.


aku mmg lucah.

bye.

AND AND HAPPY MOTHERS DAY IBUUUU!