Sunday, April 10, 2011

smile.

Assalamualaikum.

*smiling ear to ear*

yeah. smile. one simple word someone told me to do. smile. and i am smiling right now. no matter how big the obstacle is. no matter how hard the road is. i am smiling. still smiling.

wahh. apasal kau menggunakan bahasa Inggeris ni?

kenapa? sebab someone juga beritahu aku kedengaran gagah kalau bercakap bahasa asing nan satu itu. ok tipu. someone itu dah lama tak dengar aku berkonversasi dalam bahasa tersebut. kan awak? senyum.

ah kau. asyik tersenyum kenapa?

kenapa kau tanya? kelakar. aku senyum pun kau mahu jadikan isu? ahh. aku senyum kerana aku sedar. ramai yang masih sayangkan aku. masih ambil berat tentang aku. masih memberi aku nasihat ketika aku lemah. masih mencari jikalau aku hilang. terima kasih kawan. oh bukan. bukan kawan. tapi sahabat.

ada bezakah sahabat dengan kawan?

oh banyak. kawan? semua orang boleh jadi kawan. tapi berapa orang yang layak dijadikan sahabat? kau silalah renungkan sendiri. kau mungkin boleh ambil kawan aku. tapi sahabat? naah. aku tak pasti kau akan dapat. sekali lagi.

terima kasih.

sahabat.


putting my hand down and sayin.

whatsapp dawg?