Monday, March 7, 2011

disposal.

Assalamualaikum.

*tengok kiri kanan*

gelak.

kahkahkahkahkahkahkah.

ok. cukuplah. tak baik gelakkan orang banyak sangat. hah? maaf. aku tak nak elaborate sebab kenapa aku gelak. cukuplah kau orang gelak sekali dengan aku. cukup. tutup buku.

kau mereng?

mereng? tak. aku xpernah hilang pertimbangan diri rasanya. lupa diri sedikit mungkin. ahh. abaikan pergolakan yang sedang bertinju dalam jiwa sendiri. baiklah. lupakan perihal melankolik tadi. begini. aku cuma mahu ucapkan Selamat Hari Lahir kepada dua adik aku yang sangat aku kasihi, Fathin Nabila dan Saiful Azril. dua-dua berganjak satu angka lagi menuju kematangan.

kau sayangkan mereka?

lah. abang mana tak sayangkan adik bukan? mungkin tidak ditunjukkan dengan tindakan. tetapi hati naluri? siapa tahu. ahh. moga mereka tidak takut untuk membuat kesilapan agar dapat meeka belajar darinya. Amin.

ahh. lain cerita takde ke?

lain cerita? banyak sebenarnya. tapi cukup rasanya dengan kisah adik aku. ohya. maaf. gambar mereka malas aku mahu dedahkan. kalau ada rezeki. adalah. boleh?

aku tanya boleh tak?

boleh?


aku tak mampu bakar kek macam kau.

bukan?