Wednesday, January 26, 2011

HZ.

Assalamualaikum.

*hembus hingus*

maaf. selsema aku masih belum mahu reda. tak fahamlah kenapa lama sangat selsema ini. kejap. ahh shoot. aku dah lupa apa aku mahu suarakan tadi. curse you flu! baiklah. aku cuma nak utarakan satu pendapat. ya. pendapat. bukan niat mahu mengeji mahupun memerli. tapi ini pendapat peribadi aku. ya. peribadi.

apa pendapat kau?

pendapat aku? pendapat aku ni berkenaan kebodohan segelintir manusia. ya manusia. kebodohan segelintir manusia yang susah nak faham apa yang dia buat boleh menyakitkan hati seseorang. walhal, manusia itu sudah pun diberitahu tentang perkara itu. tapi, manusia itu butakan hati, butakan akal, dan mungkin akan dibutakan mata oleh aku.

apahal kau nak emo sangat?

oh tak. kan aku sudah tegaskan. kau hanya memberi pendapat. pandangan. bukan hinaan mahupun kejian. yeah. pendapat. senyum.

kenapa kau senyum hah gila?

aku senyum kenapa? sebab aku sedang addicted membaca blog seseorang yang aku tak pernah expect akan berikan aku satu kepuasan. ya. unexpected. aku sudah gilakan blog Hanis Zalikha. ahh. tak kiralah kau nak kata aku lembab. ketinggalan zaman. apa-apalah. tapi aku sudah ketagih. ketagih akan Hanis Zalikha.

gila pervert kau ni!

eh tak tak. aku tak maksudkan begitu. aku cuma mengagumi dia yang sebaya aku dan dia berjaya. ya. aku kagumkan kejayaan dia. dan rambut dia. dan ahh. persetankan.

ya.

persetankan.


seronok kalau aku boleh dapat BB pin Hanis Zalikha.

bukan?