Monday, February 14, 2011

eye.

Assalamualaikum.

*tarik getah boxer orang sebelah*

ok tak. aku tak segila itu nak tarik getah boxer orang. cuma ada orang yang sibuk nak tolong update kan blog aku ni. ahh. mengganggu sahaja kau. tapi. ya. ada tapi. ini menyibuk yang aku tahu dan aku tak kisah. yang menjadi masalah adalah apabila kau menyibuk tanpa aku tahu dan aku kisah.

kenapa kau nak kisah?

mestilah aku kisah. aku nak mengumpat dengan orang jadi tak senang. aku nak mengorat gay jadi tak senang. semua kau boleh baca. aku tahu kau bukak profile Facebook aku. aku tahu kau tahu password aku. entahlah. mungkin aku salah sangka.

ahh. kau memang selalu salah sangka.

ya memang aku selalu salah sangka. tapi tak salahkan. aku bukan nak menuduh. tapi tak sangka kau boleh buat benda sebodoh ni. sudahlah. stop it ya. kalau bukan kau bukak akaun aku sekalipun, aku nak kau hentikanlah stalk mengstalk ni.

tapi kenapa?

kenapa? satu je jawapan aku. supaya kau sendiri tak sakit hati. ya. kalau kau baca, lagi kau sakit hati kan. kau tahan je nafsu nak membaca kau. lama-lama nafsu tu padam sendiri. percayalah. aku yakin kau boleh. boleh hentikan semua ni.

ya.

aku pasti.



aku suka kau. eh eh. aku sayang kau lah.

:)